In de Stilte van je Hart
- johanmerckx
- 7 jan
- 1 minuten om te lezen
De voorbije dagen doet het mij veel deugd
om te zakken in de Stilte van mijn Hart,
om terug te vallen in de Essentie voorbij de vorm,
in de Liefde, in de Eenheid die we Zijn.
In vorm zijn we allemaal verschillend.
In vorm voelen we ons vaak afgescheiden.
In vorm hebben we verschillende ervaringen.
Maar in de Stilte van je Hart
kan je de krachtige energie van Liefde voelen,
de Liefde die ons verzacht, opent en verbindt.
In de Stilte van je Hart
kan je de fluistering van je Ziel horen,
de uitnodiging om simpelweg te Zijn.
In de Stilte van je Hart
kan je je her-inneren
dat je één bent met Alles Wat Is.
Voel maar, lieve #vriendenvanhethart,
hoe het volstaat om simpelweg te Zijn,
in de Stilte van je Hart.
Je bent Eén.
Je bent Liefde.
Je bent Alles Wat Is.
𝘐𝘬 𝘴𝘤𝘩𝘳𝘪𝘫𝘧 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘪𝘴 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘮𝘪𝘫𝘯 𝘏𝘢𝘳𝘵.
𝘞𝘪𝘭 𝘫𝘪𝘫 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘦 𝘌𝘴𝘴𝘦𝘯𝘵𝘪𝘦 𝘥𝘪𝘦 𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘦𝘧𝘵?
𝘌𝘯 𝘣𝘦𝘯 𝘫𝘦 𝘣𝘦𝘳𝘦𝘪𝘥 𝘥𝘦 𝘸𝘦𝘨 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘣𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘵𝘦 𝘯𝘦𝘮𝘦𝘯?
𝘔𝘪𝘫𝘯 𝘥𝘦𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘢𝘵 𝘰𝘰𝘬 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘰𝘶 𝘰𝘱𝘦𝘯.
𝗝𝗼𝗵𝗮𝗻
𝗖𝗼𝗮𝗰𝗵 𝗶𝗻 𝗕𝗲𝘄𝘂𝘀𝘁 𝗭𝗶𝗷𝗻 ~ 𝗟𝗲𝗲𝗳 𝗷𝗲 𝗟𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻𝘂𝗶𝘁 𝗷𝗲 𝗛𝗮𝗿𝘁 ❤️
𝘄𝘄𝘄.𝘃𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝘃𝗮𝗻𝗵𝗲𝘁𝗵𝗮𝗿𝘁.𝗯𝗲




Opmerkingen