Vanop het bankje in mijn Hart
- johanmerckx
- 30 dec 2025
- 1 minuten om te lezen
Dit beeld wil ik graag met jullie delen,
lieve #vriendenvanhethart,
het helpt mij om te Leven vanuit mijn Hart.
Als ik ga zitten
op het bankje in mijn Hart,
vind ik de Stilte
die mij terugbrengt tot mezelf.
Als ik ga zitten
op het bankje in mijn Hart,
voel ik mijn lichaam
en de levensenergie die mij bezielt.
Als ik ga zitten
op het bankje in mijn Hart,
laat ik los
om te landen in Wat Is.
Als ik ga zitten
op het bankje in mijn Hart,
omarm ik ook het duister
als gids op mijn pad.
Als ik ga zitten
op het bankje in mijn Hart,
koester ik het Licht
dat mezelf en de ander bezielt.
Als ik ga zitten
op het bankje in mijn Hart,
doorvoel ik de Liefde
die ons allemaal verbindt.
Vanop het bankje in mijn Hart,
kan ik bewust scheppen,
de Liefde laten groeien
in alles wat ik doe.
𝘐𝘬 𝘴𝘤𝘩𝘳𝘪𝘫𝘧 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘪𝘴 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘮𝘪𝘫𝘯 𝘏𝘢𝘳𝘵.
𝘞𝘪𝘭 𝘫𝘪𝘫 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘦 𝘌𝘴𝘴𝘦𝘯𝘵𝘪𝘦 𝘥𝘪𝘦 𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘦𝘧𝘵?
𝘌𝘯 𝘣𝘦𝘯 𝘫𝘦 𝘣𝘦𝘳𝘦𝘪𝘥 𝘥𝘦 𝘸𝘦𝘨 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘣𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘵𝘦 𝘯𝘦𝘮𝘦𝘯?
𝘔𝘪𝘫𝘯 𝘥𝘦𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘢𝘵 𝘰𝘰𝘬 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘰𝘶 𝘰𝘱𝘦𝘯.
𝗝𝗼𝗵𝗮𝗻
𝗖𝗼𝗮𝗰𝗵 𝗶𝗻 𝗕𝗲𝘄𝘂𝘀𝘁 𝗭𝗶𝗷𝗻 ~ 𝗟𝗲𝗲𝗳 𝗷𝗲 𝗟𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻𝘂𝗶𝘁 𝗷𝗲 𝗛𝗮𝗿𝘁 ❤️
𝘄𝘄𝘄.𝘃𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝘃𝗮𝗻𝗵𝗲𝘁𝗵𝗮𝗿𝘁.𝗯𝗲




Opmerkingen